Het configuratiescherm Teams. Binnen KeyVue zijn gebruikers ingedeeld in Teams. Een gebruiker kan in meerdere teams zitten.
Het toewijzen van een lead gebeurt altijd eerst op teamniveau en vervolgens op gebruikersniveau. Een lead behoort dus bij een team, en binnen dat team is een gebruiker verantwoordelijk voor deze lead.
Overleg met je account manager mocht je advies willen bij de inrichting.
Je kan meerdere strategieën voor jouw teaminrichting gebruiken:
- Team per vestiging
- Actiematige teams
- Team per type lead
In dit scherm kan jij het volgende doen:
- Een team aanmaken
- Een team bewerken
Het aanmaken van een team doe je door te klikken op de knop 'Nieuw team toevoegen'. Vervolgens bepaal je:
- De naam van het team
- (optioneel) Een algemeen e-mailadres waar je een signaal naar toe wil sturen bij binnenkomende leads*
Er wordt door KeyVue altijd een seintje naar de gebruiker gegeven bij een nieuwe lead (op het moment van toewijzen). Je kan hier beslissen dat je daarnaast een algemeen e-mailadres wilt informeren.
Als je een algemeen e-mailadres toevoegt vergeet dan niet eerst op '+' te klikken. Als je hier niet op klikt dan wordt het e-mailadres niet opgeslagen.
Vervolgens druk je op opslaan. Je ziet het team nu staan tussen de rest van de teams.
Automatische toewijzing op postcode (Optioneel)
Je kan per lead type bij een team registeren voor welk postcodegebied men verantwoordelijk is.
Wanneer er leads binnenkomen via de smart marketing integraties wordt deze automatisch toegewezen aan het juiste team op basis van deze instelling.