Introductie
Als je gebruik maakt van ons bezichtigingsportaal, krijgen jouw leads een enquête te zien in hun eigen inlog. Deze enquête bevat vragen die gebruikmaken van informatie uit Realworks en kan met slimme CTA's leads aanmaken in KeyVue op basis van antwoorden in de enquête. Jij, als beheerder, kunt alle vragen aanpassen, toevoegen of verwijderen, evenals acties zoals leads aanmaken beïnvloeden of de opmaak aanpassen.
Bezichtigingsportaal - Enquête huisstijl
Via de instelling ga je naar: Bezichtigingsportaal - Enquête huisstijl. Hier kun jij het volgende instellen:
- Lettertype
- Kleuren
- Knoppen tekst
Achtergrond
- Upload een afbeelding
Logo
- Upload een afbeelding
Welkom schermen & Eindes
- Lettergrootte
- Uitlijning
Vragen
- Lettergrootte
- Uitlijning
Bezichtigingsportaal - Enquêtes
Ga in de instellingen naar Bezichtigingsportaal - Enquêtes. Hier kun je de vragen die gesteld worden aanpassen, toevoegen of verwijderen.
- Klik eerst op de naam van de enquête die je wilt aanpassen, voor het bezichtigingsportaal klik je het potlood icoon achter Bezichtings ervaring.
- Je komt nu in de enquête terecht.
Met de groene toevoeg knop kan je een vraag toevoegen.
Met de ... puntjes knop kan je een vragen aanpassen of een conditionele logica toevoegen of wijzigen en/of KeyVue acties toevoegen en/of wijzigen.
Het lijntjes met drie cirkel icoon geeft aan dat er een conditionele logica aanwezig is op de vraag. Als je met je muis hierover heen gaat dan zie je welke conditie dit is. Dit zijn altijd condities waarbij je op basis van het antwoord een volgende vraag overslaat of een additionele vraag kan stellen.
Middels het robot icoon zie je dat er op een vraag een KeyVue actie aanwezig, een slimme CTA. Als je met je muis hier overheen gaat zie je welke actie dit is.
Je kan vragen van het volgende type toevoegen:
- Text
- Long Text
- Number
- Date
- Statement
- Multiple Choice
- Picture Choice
- Yes/No
- Dropdown
- Ranking
- Opinion Scale
- Rating
- Phone Number
- Website
- Payment
- File Upload
- Legal
Je bent vrij om alles aan te passen wat je wilt. Kom je er niet uit of heb je vragen? Je accountmanager staat tot je beschikking.