Emma heeft naast de standaard waardebepalings flow ook nog additioneel de mogelijkheid voor de consument om een waardebepaling op afstandop te vragen.
In deze flow kan de lead foto's gecategoriseerd van zijn woning uploaden en insturen naar jouw makelaars.
Deze actie en keuze zorgt voor:
- Een indicatie dat een consument zeer serieus is
- Additioneel inzicht
- Drempelverlager om intensiever in contact te komen
- Een extra contactmoment voor jou, om toch even langs te gaan
Hoe maak ik gebruik van deze mogelijkheid?
Dat is heel eenvoudig. Plaats in jouw ActiveCampaign e-mail template een knopje met als link:
https://app.keyvue.nl/form/appraisal-enrich/%POREFERRAL%
Deze link wordt bij verzending automatisch omgezet naar een unieke link voor jouw klant. Een voorbeeld van een blokje dat jij in jouw mail zou kunnen plaatsen:
Heb je inspiratie of ondersteuning nodig bij het toevoegen? Je kan altijd contact zoeken met onze partner Marketing Perron. Als je deze toevoeging aan de flow hebt besteld via de KeyVue Marketplace, dan is deze ondersteuning zelfs kosteloos,
Je kan deze link alleen gebruiken voor leads/contacten die al eerder een waardebepaling digitaal of fysiek hebben aangevraagd. De lead/contact moet dus bekend zijn in KeyVue.
Wat ziet de klant/lead als hij foto's aanlevert?
De klant komt terecht op een unieke pagina waar jouw huisstijl toegepast is.
Deze huisstijl komt uit de instelling van het menu Huisstijl.
De klant wordt persoonlijk welkom geheten en kan eenvoudig foto's toevoegen aan zijn oorspronkelijke waardebepaling.
Jouw gebruikers zien bij de waardebepaling in KeyVue foto's verschijnen en zien een melding via de interne opmerking dat er foto's zijn aangeleverd.
Eventueel kan je via de teaminstelling nog aangeven dat er een extra seintje komt per e-mail als dit gebeurt. Meer daarover lees je bij Teams.